| Forfatter |
Emne  |
|
|
Hejlskov
133 indlæg |
Sendt - 31/03/2010 : 11:44:50
|
Det er blevet tid til at finde hjælpere til årets DM duathlon d. 9/5. Desuden afholder vi Motions Duathlon og Børne DM d. 8/5, hvor vi også skal bruge hjælpere. Vi regner med en fordeling af opgaver som angivet her under. Vi vil gerne have en ansvarlig, der kan koordinere med stævneledelsen, i hver hjælpergruppe.
Hjælpere til DM Duathlon d. 9/5 Løberute (Mona Lindved er ansvarlig) (9 personer) Mona Lindved Pernille Bergmann Line Vinding (hjælper i registrering indtil kl. 9:00) Martin Grøns far Martin Grøns mor Efterskole elever Efterskole elever Henrik Daugaard Michael Hansen Cykelrute (Bent Hansen er ansvarlig) (8 personer) Bent Hansen Willy Jakobsen Andreas Timm Nicolai Mifsud Jan Thorsten Møller Olesen Anders Bech Borchersen Jørgen A. Nielsen
Motorcykel (mødetid aftales med Keld) (4 personer) Martin Grøn (mangler en ekstra hjelm) 2 fra Odense Jørn Hartmanns kollega
Skiftezone (Lise Stengaard er ansvarlig) (3 personer) Lise Stengaard Malene Christiansen Jesper Badstue
Registrering og mad (Lenette Pedersen er ansvarlig) (3 personer) Lenette Pedersen Linda Pilgaard Patricks mor(hjælper indtil elitefeltet starter, Henrik Helmer kan tage over)
Depot, løberute og i målområdet (Inger er ansvarlig) (3 personer) Inger Louise (Lise Stengaards datter) Patricks 2. hjælper(hjælper indtil elitefeltet starter)
Speaker (1 person) Jannie Nielsen
Hjælp til stævneledelsen (Martin, Hans Jørgen og Keld) (2 personer) Asger
Fotograf: (2 personer) Morten Aaby Smith Henrik Hansen
Stævneledelse Martin S. Linneberg Keld Hejlskov Hans Jørgen (ikke til stede på konkurrencedagen)
Opstilling af afspærring m.m.: Hjælpere fra øvrige opgaver hjælper med denne opgave, tidligt på dagen.
Desuden er der nogle opgaver inden konkurrencedagen: Sponsorer: Vi har brug for personer der vil opsøge sponsorer. Det kan være kontante sponsorater, men vi kan også bruge sponsorerede varer. Vi har f.eks. brug for frugt, sodavand, blomster til vindere m.m.
Opstilling af skiftezone(fredag d. 30/4 og/eller lørdag d. 8/5. (ca. 10 personer)
Opstilling af parkering forbudt skilte m.m. på cykelruten (lørdag d. 8/5). (ca. 5 personer)
Hjælpere til Motions Duathlon d. 8/5 Motions Duathlon er desværre aflyst.
Hjælpere til DM Børne Duathlon d. 8/5 Løberute (3 personer) Jørgen A. Nielsen Henrik Bruun(kan møde kl. 12:00) Line Vinding
Cykelrute (5 personer) Andreas Timm Søren Sørensen Jacob Dencker Bent Reuss Schmidt
Depot og Skiftezone (3 personer) Lenette Pedersen (kan møde kl. 12:00) Pernille Bergmann (kan møde kl. 12:00)
Registrering (2 personer) Jannie Nielsen Jeanett (Jørgens datter)
Speaker (1 person) Aksel Nielsen
Fotograf Henrik Hansen
Personer der har mulighed for at hjælpe kan skrive her på siden eller kontakte Martin, Hans Jørgen eller Keld. Medlemmer der selv ønsker at deltage i DM kan få deltagelsen betalt af klubben hvis man kan få to ”ikke medlemmer” til at hjælpe. Hjælper man selv eller skaffer andre hjælpere giver det selvfølgelig mulighed for at deltage i næste års hjælperfest.
|
Redigeret af - Hejlskov af 07/05/2010 11:25:10 |
|
|
Andreas
36 indlæg |
Sendt - 31/03/2010 : 14:36:11
|
Ohøj,
Jeg kan godt hjælpe begge dage.
/Andreas |
 |
|
|
frank
33 indlæg |
Sendt - 03/04/2010 : 10:43:53
|
Jeg deltager selv men vil selvfølgelig gerne hjælpe efter stævnet med oprydningen. Kan desværre ikke lørdag 8 maj. mvh Frank |
 |
|
|
mifsuddk
29 indlæg |
Sendt - 03/04/2010 : 22:21:24
|
Jeg kan godt hjælpe om søndagen. I bestemmer hvor. Jeg var med til løberuten sidste år og passer mig fint hvis det skulle være aktuelt.
Kan også godt se om jeg kan finde ud af noget med frugt - vil i ikke lige vende tilbage hvis det er aktuelt? |
Redigeret af - mifsuddk af 04/04/2010 07:57:06 |
 |
|
|
Inger
44 indlæg |
Sendt - 15/04/2010 : 20:56:16
|
Vi vil gerne hjælpe d. 9. Jeg vil gerne stå for depotet, som sidste år. Jan vil gerne hjælpe på cykelruten som sidste år. 
Inger |
 |
|
|
Hejlskov
133 indlæg |
Sendt - 29/04/2010 : 08:36:09
|
I morgen fredag d. 30/4 stiller vi skiftezonen og løberuten op. Vi kan sagtens bruge nogle hjælpere fra klokken ca. 13:30.
/Keld |
 |
|
|
janielsen
30 indlæg |
Sendt - 29/04/2010 : 13:49:32
|
Jeg kan ikke i morgen - desværre .
Jeg hørte til svømning i går, at nogen måske mangler kørelejlighed. Jeg kører derud både 8/5 og 9/5, så hvis der er behov for en lift fra Aalborg, så sig til.
/Jørgen |
 |
|
|
Hejlskov
133 indlæg |
Sendt - 04/05/2010 : 19:07:05
|
Vi har desværre truffet beslutning om at aflyse Motions Duathlon på lørdag. Der er ikke nok tilmeldte til at det vil blive særlig sjovt for hverken deltagerne, tilskuere eller hjælpere. Oprindeligt var det tænkt som et tilbud til efterskolens elever men de har ikke ønsket at deltage alligevel.
Vi afholder stadig DM Børne Duathlon på lørdag.
Hjælpere der mangler kørelejlighed lørdag eller søndag må endelig skrive her. Vi bør kunne arrangere noget fælles kørsel.
/Keld |
 |
|
|
@sgertri
14 indlæg |
Sendt - 04/05/2010 : 19:26:05
|
Hej jeg kan godt hjælpe om søndagen: Hjælp til stævneledelsen vil passe fint!
Ses |
 |
|
|
Hejlskov
133 indlæg |
Sendt - 07/05/2010 : 11:31:16
|
I tilfælde af der skulle være hjælpere der ikke har modtaget min mail kommer her mødetiderne: Lørdag møder alle hjælpere på Lynghøj Efterskole kl. 13:00 Søndag møder alle hjælpere på Lynghøj Efterskole kl. 8:00
Enkelte personer har aftalt andre mødetider med mig. Disse tider er selvfølgelig stadig OK.
|
 |
|
|
jesper
39 indlæg |
Sendt - 08/05/2010 : 12:07:34
|
Hej!
Jeg skal nok hjælpe med oprydning efter stævnet søndag!
Jesper madsen |
 |
|
| |
Emne  |
|